Menukaart*

Kies zelf waarvoor u professionele hulp nodig hebt

De HACCP wetgeving is complex en wijzigt constant. Soms zie je door het bos de bomen niet meer en weet je niet hoe je er moet aan beginnen.

Hygieia biedt hulp bij alle facetten van de geldende wetgeving, waarbij we jou ontzorgen van alle administratieve rompslomp.

Om onze professionele bijstand voor iedereen toegankelijk te maken, hebben wij een menukaart samengesteld.

Je kiest hieruit enkel het onderdeel (of meerdere onderdelen) waarvoor je hulp nodig hebt.

Zo kan je jouw budget onder controle houden en toch gebruik maken van onze diensten, zonder het totaalpakket te moeten aanschaffen.

Duid onderaan de pagina het onderdeel (of meerdere onderdelen) aan die je nodig hebt en wij maken zo snel mogelijk een afspraak met jou om de begeleiding of opleiding op te starten.

* Hierna vermelde prijzen zijn exclusief BTW 21%

Z

Audit - €450,00

Adviserende audit van het volledige systeem, werking en hygiënebeleid met verslag van de audit met tips en tricks om zelf aan de slag te gaan om je hygiënebeleid te optimaliseren en/of uit te bouwen. Audit gemiddelde duur 3 a 4 uur.

h

Verplichte documenten - €175,00

Implementatie van de verplichte documenten specifiek voor je zaak. Fysieke print van deze documenten

Opmaak CCP en PVA documenten - €175,00

Opmaken van de nodige CCP en PVA documenten met opleiding in het gebruik van deze documenten. De documenten worden gepersonaliseerd voor uw zaak. De documenten worden geborgen in een digitale omgeving zodat u steeds aan de documenten kan zonder dat u eindeloze kopies moet afprinten.

Attesten - €125,00

Opvragen van alle attesten en technische fiches bij uw leveranciers met betrekking tot disposables en verpakkingen. Deze worden zowel fysiek als digitaal bezorgd en beschikbaar gemaakt in een digitale omgeving zodat u overal en op elk moment aan de documenten kan.

Onderhoudsplan - €400,00

Opmaak van een gedetailleerd onderhoudsplan op maat gemaakt van uw zaak en gesegmenteerd volgens de gebruikte bedrijfsruimtes. Het plan bestaat uit een procedureplan, een registratieplan en de technische fiches van de gebruikte producten. Wij maken een inventaris van uw gebruikte bedrijfsruimtes en zorgen voor een gedetailleerd plan dat zowel fysiek als digitaal naar u toegestuurd wordt en beschikbaar is op een digitale zone zodat u steeds de plannen kan raadplegen.

Ongediertebestrijdingsplan - €175,00

Opmaken van een ongediertebestrijdingsplan. Dit bestaat uit een grondplan met de indicatie van de vallen (kruipend, knagend, en vliegend ongedierte). U ontvangt een blanco rapport zodat u op vastgestelde frequenties een inspectie kan uitvoeren zoals voorgeschreven wordt door het FAVV. We vragen eveneens de technische fiches op van de door u gekozen lokazen en vallen. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone.
Producten ter bestrijding dienen zelf te worden aangekocht.

Grondplannen - €75,00

Opmaken van grondplannen met aanduiding van watertoevoer en water afvoer in uw zaak om bij uitbraak van legionella meteen de afvoer en aftappunten terug te vinden. Het grondplan bestaat uit een plattegrond waarop aangeduid is; de vaste toestellen en meubilair, de afvoerpunten en de toevoerpunten. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone.

Allergenenbeheer systeem - €100,00/uur

Opmaak van een allergenenbeheersysteem. Dit doen we door samen met u of uw chefs de gerechten grondig te analyseren. Aan de hand van onze gelinkte databanken en het opvragen van de technische data van de producten zorgen wij ervoor dat uw gerecht in een overzichtelijk schema wordt gezet waarbij de allergenen aangeduid zijn per ingrediënt dat u gebruikt in de samenstelling van het gerecht. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone. Wij werken ongeveer 3 tot 4 gerechten uit per uur.

Veiligheidsanalyse/Processtroomdiagram - €225,00

Opmaken van veiligheidsanalyses of processtroomdiagrammen die verplicht zijn in de kritische aspecten bij het bereiden van gerechten. Deze worden op maat gemaakt volgens uw werkmethodes. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone.

Procedures - €175,00

Het opmaken van procedures voor uw zaak, bedrijfseigen. Dat gaat over glasbreuk tot handen wassen met een draaikraan en van allergenenkruisbesmetting tot vervoer van gerechten. Door een brainstormsessie samen met u detecteren we welke procedures er nodig zijn en werken we deze op maat van uw mogelijkheden en werkmethodes uit. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone.

Opleidingen - €600,00 - €1.250,00

Toolboxen die u voorzien van een maandelijkse opleiding waarbij we interactief vragen stellen die u dient in te vullen. Dankzij deze toolboxen kan u teammeetings organiseren, opleidingen voorzien, … De toolboxen worden fysiek of digitaal aangeleverd met een aftekenlijst, zodat bewezen kan worden aan het FAVV dat u uw personeel constant laat bijscholen in de hygiëneaspecten van uw zaak en de wettelijke verplichtingen die moeten gekend zijn inzake deze materie. 12 maanden.

Zonder ondersteuning ter plaatse : €600,00
Met ondersteuning ter plaatse : €1.250,00

Deze opleidingen komen in aanmerkingen voor KMO-portefeuille

Onthaalbrochure - €250,00

Het opmaken van een onthaalbrochure voor nieuwe medewerkers. Dit is een brochure die integraal deel kan uitmaken van de contractuele verplichtingen van uw personeel. Zo hebt u een stok achter de deur om het personeel te wijzen op fouten die zij maken. Maar deze brochure voorziet meteen ook een korte basisopleiding van het hygiënebeleid in uw zaak. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone.

Charter - €125,00

Opmaken van een charter dat u kan gebruiken om aan uw klanten te tonen dat u zich volledig engageert en houdt aan de geldende maatregelen betreffende de hygiëne voorschriften. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone. U kan het charter gebruiken als commercieel doel door dit te publiceren op uw website, social media, uit te hangen in uw zaak, bij offertebesprekingen, ….

l

Leveranciersverklaringen - €150,00

Leveranciersverklaringen zijn verklaringen die een juridische impact hebben. Deze verklaringen die de leverancier invult zijn nodig bij conflicten. Hierbij verklaart uw leverancier zich volledig te houden aan de geldende maatregelen en verklaart hij of zij zich volledig in orde te stellen met de geldende wetgeving teneinde u als klant kwaliteitsvolle producten en goederen te leveren conform de geldende maatregelen. Wij vragen deze op bij uw leverancier zodat u zich daar niet moet om bekommeren. Deze documenten worden u fysiek toegestuurd en digitaal ter beschikking gesteld in de digitale omgeving of klantenzone.

l

Leveranciersenquête - €250,00

Opmaken en verwerken van de enquête, bevragen van de personeelsleden en betrokken personen en verzamelen van gegevens, terugkoppelen van de resultaten in een uitgebreid verslag.

Map autocontrolesysteem - €250,00

Een fysieke map waarin wij alle hoofdstukken klaarzetten die nodig zijn voor een perfect autocontrolesysteem en waarbij u zelf aan de slag kan gaan om alles op te maken en te verzamelen. Als u de schutbladen leest weet u perfect wat u moet doen om de map te vervolledigen. Standaard met de autocontrolegids G-044 en de verplichte documenten.

R

Checked by Hygieia kwaliteitslabel - €550,00

Checked by Hygieia kwaliteitslabel, een label dat aantoont dat u volledig in orde bent met de geldende regelgeving en wetgeving. U haalt +90%? Proficiat! U bent geslaagd zonder opmerkingen. Behaalt u tussen de 70% en de 90%? Geen paniek, u bent alsnog geslaagd maar met opmerkingen. <70%? Geen probleem, u krijgt aan de hand van de opmerkingen een actieplan, u werkt dit uit en wij doen een hercontrole op de punten die u niet goed had. Dan krijgt u van ons een zelfklever om aan de deur te hangen zodat uw klanten zien dat achter de schermen alles veilig verloopt, wij doen voor u een promocampagne gedurende 5 dagen op social media in een straal van 15 km rond uw zaak. En u krijgt de audit en een certificaat met de behaalde scorepunten. U kan zich voorbereiden door het voorbereidingsdraaiboek te volgen dat u wordt toegestuurd na het betalen van het factuurbedrag.

Abonnementskost eigen onderhoudsplan - €360,00/jaar

Abonnementskost om uw eigen onderhoudsplan op te maken en registratiedocumenten te downloaden. De software die we ter beschikking stellen is onafhankelijk van de gebruikte producten die u in uw zaak als poetsproducten gebruikt. U kan gebruik maken van de database en in een mum van tijd uw eigen onderhoudsplan aanmaken, registratiedocumenten downloaden en technische fiches van de producten terugvinden.

Staalnames - €30,00/staal + €0,42/km

Laboratorische staalnames zijn aanbevolen door het FAVV. Dit houdt in dat we met Rodacs en swaps testen komen nemen van contactoppervlakken om te bekijken of uw poetsprocedures optimaal verlopen. U krijgt daar een laborapport van en een verduidelijkingsrapport in begrijpelijke taal. Aanbevolen om 3 stalen te nemen om een duidelijk zicht te krijgen op de poetsprocedure.

Selectie(s) aanduiden aub

10 + 14 =

Telefoon

+32 474 69 81 47

Email

info@hygieia.be

Adres

Veerstraat 36b

2240 Zandhoven (Viersel)