Nieuwjaarsbrief

Nu 2016 ons verlaten heeft en 2017 een nieuw begin aankondigt heeft ook Hygieia plannen om u nog beter en nog meer te helpen bij al uw vragen, opmerkingen, moeilijkheden, ….

Zo blijven wij inzetten op allergenendetectie via het centraal beheersysteem en het autocontrolesysteem.  2 zaken die verplicht aanwezig moeten zijn  in een horecazaak.  Nochtans zijn er velen die deze verplichting niet hebben.  En laat 2017 nu net het jaar zijn dat het FAVV hier nog strenger op gaat controleren.  Een verwittigd man is er twee waard zegt men dan.

Maar onze plannen reiken verder dan alleen het uit handen nemen van uw administratie.  We gaan u nog beter kunnen helpen door het opstarten van een gloednieuwe webshop.  Hygieia gaat en kan ervoor zorgen dat u alles wat u nodig heeft om in regel te zijn met autocontrole en allergenenbeheer in onze webshop zal terugvinden.  En niet onbelangrijk, u kan deze producten in kleine hoeveelheden afnemen.  Niet in grote hoeveelheden zodat u de komende 10 jaar van etiketten of andere producten bent voorzien maar in kleine hoeveelheden om uw stock zo minimaal mogelijk te houden.  Want we weten allemaal; stock kost u geld.

Nog plan dat in de pijplijn zit is het ontwikkelen van een eigen label om aan uw klanten te tonen dat u voedselveiligheid en allergenenbeheer hoog in het vaandel draagt en dat u experten onder de arm neemt om deze materie bij u in de zaak en dus voor uw klanten zo optimaal mogelijk benut en bijgevolg voldoet aan de geldende wetgeving.  Zowel de Europese als de Belgische wetgeving.

Wat niet veranderd is onze prijzenpolitiek.  Wij werken met zeer toegangkelijke prijzen omdat wij weten dat HORECA een sector is waar het water aan de lippen staat en omdat wij weten dat men in tijden van crisis het geld niet langs ramen en deuren buiten hoeft te smijten.  Voor dat geld blijven wij instaan voor een optimale samenwerking zodat u zich geen zorgen meer hoeft te maken om uw hygiëneplan of uw allergenen beheersysteem. Wist je trouwens dat in 2017 de regelgeving weer wordt aangepast?  Wij volgen het op de voet zodat u op beide oren kan slapen en zonder zorgen uw zaak kan runnen.

En dat allemaal omdat wij ervoor willen zorgen dat u ontzorgt wordt.

Uiteraard blijven we niet stilstaan en proberen we steeds creatief te zijn om u steeds beter van dienst te zijn met onze services.  Wens je op de hoogte te blijven van onze vorderingen, acties, nieuwtjes, weetjes, enz…. like dan zeker onze facebookpagina.  Of wil je meer informatie over hoe wij u kunnen helpen deze wetgeving bij u optimaal in te planten, bedrijfseigen en zonder afbreuk te doen aan uw zaak?  Neem dan zeker contact op met ons op via het nummer 0474 69 81 47 of via mail info@hygieia.be